28 مايو 2011

أشتقت لنفســــــي


 
أنتظر الغد بلهفة و شوق

لأنه قد يأتي حاملاً معه

ذكريات الماضي كي أحيا

ذكرى كانت كهمس الملائكة

و لمسات ناعمة

و قلوباً دافئة

كانت تحيا بهمس الحروف

و عبير اللقاء

سئمت ضعفي ....

و أشتقت لي أنا

هناك 4 تعليقات:

عاشق همساتك يقول...

وانا جوه مدونتك بحس احساس غريب بالراحه مش بعرف تفسيره ولا بعرف سره ايه - ممكن الموسيقى الخلابه دى هى الى بتسحرنى - ولا كلماتك الى من كتر ماهى بسيطه ومن كتر ماهى بتمس الروح بتخلى الواحد يتخيل انه فى برج عالى اوى - او ممكن لون الكلام الى اختارتيه بعنايه - انتى تحفه فنيه يا فريده - رجاء لا تحرمينى من كل جديد - لانى اصبحت مرتبط بمدونتك لابعد الحدود

Rana Hashem يقول...

عاشق .....
مرورك شرف كبير لي .... و أسعدني تعليقك و أعجابك بالمدونة...
لكَ جزيل الشكر ....
تقديري ..

غير معرف يقول...

سئمت ضعفي ....

و أشتقت لي أنا!!

******
فريدةحروفك"أنتِ"..
وكأنني"أنا"..
كلماتك لمست روحي وهامت بهافوق السحب الماطرة.
نثرت عبير ورد على الوجود,فأصبح ازكى...وأحلى..وأعطر.

Rana Hashem يقول...

درة الخليج ...
أنه شرف كبير لي أن اكون انتِ ....
سعيدة جدا باعجابك و بمرورك الرقيق و ارجو لكِ دائما وقت ممتع في واحتي المتواضعة ....
محبتي و تقديري .