24 فبراير 2013

لسة بحبه و بغني ...



بستناه كل يوم 
مبتهمنيش التفاصيل بعمل نفسي مش واخدة بالي
مش مهم وجوده الفعلي معادش مهم أصلاً هو موجود
 ولا لأ
المهم إحساسي أنا بيه موجود عايشة بيه 
أصل ممكن أوي صاحبك أو جوزك او صاحبتك تكون
 مملة أو خاينة أو حتى غايبة عنك مش هترجع 
المهم ان قلبك يفضل عمران محبة 
مبقولش سامح وأغفر لأ 
المهم ان قلبك بيكون لسة قادر يحب ويغني
وأنا سايباه يحبه ويغني
روحي ليه هو
قلبي بتاعي أنا أحس بيه زي ما أنا عاوزة
من غير ما حد يقولي ليه وعلشان أيه
أرسم من حبي ليه سما وبحر ودفا
أدغدغ لساني كل شوية بأسمه
ألمس كفي وكأنه كفه
أرسم بوسة في الهوا كأنها على رقبته
عادي جداً أتجنن زي ما أنا عاوزة
حبي ليا أنا حتى هو مالوش حق خلاص فيه
يرجع ما يرجعش مش مهم
المهم أنا من جوايا أيه وهعيش عمري 
اللي جاي بأيه
حب نفسك من تاني ومتنتقمش من نفسك علشان فشل
طوع حبك من تاني لتفسك مش لحد تاني
وأفرح بوحدتك وغنيلها

ليست هناك تعليقات: